woensdag 3 juli 2013

Diploma

Mijn man staat ook voor de klas. Het is een Vrije School, en dit jaar heeft hij de eer om 'zijn' leerlingen hun getuigschrift (soort diploma) te mogen overhandigen. Normaal is er een collega die deze getuigschriften voorziet van prachtige kalligrafie, maar helaas is zij ziek.
Daardoor viel mij de eer te beurt.....echt kalligraferen kan ik helaas niet, maar met liefde en aandacht (en veel koekjes en thee) heb ik de sierlijkste letters op papier proberen te krijgen.


En nu maar hopen dat al deze kinderen de ervaringen van hun verleden en hun talent gaan gebruiken.
Dat ze door hun eigen motivatie alle kansen krijgen en grijpen.
En dat hun dromen hun toekomst mogen zijn.
Ik wens hun daar alle geluk en liefde bij!
Gefeliciteerd!

Knipoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten