woensdag 10 juli 2013

Feestjesgekte!

Oef...een week lang blogstilte! Niet wat ik mij voorgenomen had, dus even wat 'ruis' tussendoor.
Op dit moment zit ik tussen 2 feestjes in...
Man en grote dochter (mijn Iebeltje Wiebeltje) zijn namelijk vlak achter elkaar jarig, 5 en 11 juli om precies te zijn.
Dat vraagt om de nodige voorbereidingen en gezelligheid.


Naast alle taarten, pannen soep, hartige taarten, en ander lekkers is een feest ook geen feest zonder vlaggetjes, deze keer gemaakt van tafelzeil. In anderhalf uur 4,5 meter slinger voor buiten! Ondertussen van een oude broekspijp vlug een tasje in elkaar gestoken voor het opruimen.


Nu is het tijd voor de volgende pan soep....
Paprikasoep en spinazietaart wil ik eten als ik jarig ben mama!

Knipoor!

Ps: van binnen vierde ik ook een klein feestje...ik heb mijn eerste volger! 
Welkom mANdarien! Bedankt dat je mij wilt volgen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten