maandag 1 juli 2013

Vakantie!

Eindelijk is het zomervakantie, tijd voor al die dingen die ik het afgelopen jaar voor me uit heb geschoven!
Een lange lijst, maar vandaag kan ik 3 dingen doorstrepen.....
- dat ene mooie lapje tricot omtoveren tot jurkje mt 98/104 en een shirtje mt 68
- foto's maken in de stijl van Adele Enersen. (http://www.bol.com/nl/p/een-droom-van-een-baby/1001004011856049/)
- eindelijk eens een berichtje schrijven op mijn blog (die ik een jaar geleden al startte...oeps)

Het leuke is dat deze drie dingen zich prima laten combineren, daar ik graag foto's maak van de kleding die ik voor mijn meiden maak. Dus hieronder 3 vliegen in 1 klap......


Eenmaal begonnen had ik de smaak te pakken. Toen de oudste dochter (die het na 2 foto's voor gezien hield) op bed lag, hebben de jongste en ik flink wat avonturen meegemaakt.....
Smakelijke visjes vangen, totdat......
een hongerige beer met onze toverkracht te maken kreeg!
Mijn lieve kleine meid toverde ons regelrecht naar het sprookje van de kikkerkoning, maar aangezien ze nog te jong is om te trouwen.....(ookal is het een prins)......
ging ze er razendsnel te paard vandoor, om onderweg nog snel even....


mis! net geen schaap te vangen!

Nu liggen ze met dank aan Klaas Vaak heerlijk hun eigen dromen te beleven, en mama?
Uitgeteld en voldaan op de bank. In een poging een vakantie te boeken en ondertussen te denken aan het lange lijstje van alles wat ik nog zou willen doen...., maar na vandaag weer een piepbeetje korter!

Knipoor!


1 opmerking:

  1. Maar allez, hoe super schattig is dat zeg ! Té gek ! Wat een toffe foto's en verhaaltje !

    BeantwoordenVerwijderen